Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 29 augusti 2008 11:15

....sjung hopp fallerallan lej! :)


Nu är det i allra högsta grad säsong för Kräftskiva.  :)

Nått Bill gillar väldigt mycket. kan bli lite tröttsamt för oss andra dock. Hon har nämligen som traditon att äta tills hon mår illa, sen gnälla om det resten av kvällen... :)


Här kommer bilder från Familjens kräftskiva 2007, har inte hunnit med nån i år ännu. :)

 

 

 

Notera att på sista bilden finns en kär gammal vän, ett glas rosé. :)

Av Stina Arwidsson - 29 augusti 2008 09:15


Tänka sig att jag inte har kommit iväg ännu.

Sunget var tvungen att göra ett testinlägg så jag visste att hon kunde sköta min blogg som jag vill. Därför tjuvstartade vi igår.

Jag tror att hon kommer lösa det fin fint.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite fortare, dricker kaffe och går igenom väskan i huvudet

Bye Bye Lovers!

Ovido - Quiz & Flashcards