Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 26 augusti 2008 22:40


Följande utspelar sig:

Jag och Göte står i toakön, jag går in först...

Vi möts senare upp igen varpå jag gapar:

-Hur i helvete kan man inte fälla ner locket efter sig!? Jag blir så jävla trött om man fäller upp det kan man väl fälla ner det också!?

Göte bara filar och jag tittar mig omkring...

Där sitter väl den lilla gubben som var på toa innan mig.

Han skrattar inte vill jag lova....

ooopss! Jag och min stora trut!

Funderar seriöst på att ge mig själv snackförbud och se om jag gör världen en tjänst.?

Av Stina Arwidsson - 26 augusti 2008 22:01


Heldag på ikea idag.

Och jaa jag har absolut ätit köttbullar! Det är helt klart ett måste.

Dom har fått in en massa nyheter på Ikea, något som passar alla.

Kolla här vad jag hittade på "ta-det-själv" lagret

Hylla 8 fack nummmer 5, fanns i färgerna vit, björk eller ek.

Denna fick följa med mig hem, en liten Göte!

Ovido - Quiz & Flashcards