Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Stina Arwidsson - 9 juli 2008 19:20


en sak till innan jag sticker...

A.D.I.D.A.S

Rock on!

Psst dagens singel tips:

Ska ni ut och snuska... Skippa bodyn då.

Av Stina Arwidsson - 9 juli 2008 18:57


Jag har vinkat in Östersjö festivalen idag.

Jag har hälsat en hel lastbil med bajamajor välkomna genom att vinka som en tok. Och med sån röst man har när man pratar med djur typ fått ur mig:

-Neeeej men heeeej!

Det känns nära nu.

Jag har varit på trip idag med och handlat en skit snygg hatt!

Som jag har haft på mig hela dagen nu och jag vill nog inte ta av den mer.

Undra om den funkar med mina jobbkläder?

Nej nu ska jag gå ut och gå en sväng....


Ahh jag ändrar mig fort jag. Vill inte gå längre ska och dricka öl istället

Sug på den!

Ovido - Quiz & Flashcards