Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Stina Arwidsson - 16 juli 2008 12:44


Uggla jag vill att du ska spela

Staffans matematik, Mälarökyrka och astrologen ikväll kan vi lösa detta?

Pretty Please?

Jag gillar passionsfrukt också...

Av Stina Arwidsson - 16 juli 2008 12:37


Idag är det dags! Sitter just nu och lyssnar på kungen och försöker få tillbaka rösten.

Har redan varit ute på stan och kännt in auran.

Mycket god!

Hehe har redan hunnit hända två fula saker.

Nummer 1 var att mina byxor flippade ut så jag har haft gylfen öppen, hur länge vet jag inte men fult var det.

Nummer 2 utspelar sig på Hemköp där Emelie ska köpa snus till sin sambo.

Emelie: Vill du ha leg?

Han i kassan: nej tack. jag känner igen dig från gymnasiet.

Haha haha jämte står jag och gapskrattar

Emelie har ett hemligt span på Hemköp.

Hon ska nu börja handla på Ica...

Ovido - Quiz & Flashcards