Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Stina Arwidsson - 22 juli 2008 20:56


Vad glad man blir när man startar tv och ser att det är friidrott.

Detta är mannen jag hoppas på att gifta mig med en vacker dag!

Enligt mig helt klart guds gåva..

Av Stina Arwidsson - 22 juli 2008 19:40


Hade bestämt att jag inte skulle köpa något godis idag...

Nu är jag så godissugen så jag tror jag går under!

Vilken tur att jag har cylle, nu sticker jag och hämtar gotte.

Annars händer det inte så mycket, sitter mest och luftar fötterna.

Av Stina Arwidsson - 22 juli 2008 15:18


Jag vaknade idag och hade inga skor att ta på mig.

Jag har nu ett par nya älsklingar i min samling.

Svarta och fina!

Av Stina Arwidsson - 22 juli 2008 15:15


Jag håller på att göra paj men jag har så satans ont i tummen så jag måste ta ett break.

För typ en miljon år sen( jaa det är sant det var så längesen) så fick jag en spricka i tummen.

Jag kan inte trycka ut pajdeg! Vilket skit.

Snart ska jag ut på cykeltur, ska cykla hem till min kärlekar.

Dom är hemma själva och jag ska tvinga dom till mycket kel.

Svennis & Selma passa er jag kommer snart!

Ovido - Quiz & Flashcards