Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Stina Arwidsson - 28 juli 2008 23:21

Jag vet inte... är jag kvar i Sverige?

Det är ju så varmt så man kan sitta och dricka öl utomhus i shorts vid den här sena timmen... är jag rätt?

Götes mobil fick fnatt idag och hälsade henne välkommen till Danmark när vi låg ute på boön.. Har jag missat något nu igen?

Tillhör Blekinge Danmark numera? eller är det bara boön som går under det?

Brännan har lagt sig nu så någon bild blir det inte.

Har dock ökat mina läsare idag med ca 50% så nu är jag väldigt undrande..

Saknar ni lite hud mina vänner...?

Det finns ju tusentals badstränder som ni kan besöka...

Bara ett förslag!

Av Stina Arwidsson - 28 juli 2008 16:14


Ja nu har det hänt! Nu är sommaren riktigt här.

Jag har bränt min stackars bakdel!

Annars mår jag bra! Kanske jag tar och lägger ut en bild sen.


Ovido - Quiz & Flashcards