Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Stina Arwidsson - 23 juli 2008 21:43

Jag:

Mamma, Johan berättade en sån jävla äcklig historia för mig igår.

Nu kommer jag aldrig aldrig mer att gå på ett utedass i hela mitt liv.

Mamma:

Ahh sluta med dig vad var det nu då?

Jag:

Nää men det var en tant som hade gått in på ett och sen hade det kommit en huggorm och bitit henne där och hon dog!

Mamma:

Nej hahaha vad löjlig du är det är ju en typisk skröna.


En bil stannar till på gatan, ut hoppar Johan varpå jag måste skrika:

Du tanten hon dog väl? Visst hon som var på utedasset. Visst dog hon?

Mamma säger att det är en skröna men visst dog hon? Visst!?


Johan:

Det är ingen skröna det är helt sant. Hon var från Gäddeviksås.


hihi

Av Stina Arwidsson - 23 juli 2008 15:37

låång dag på jobbet. Öppnar dörren skriker:

-Nej men hej Älskling gud vad jag har saknat dig!


inget konstigt med det, jag hälsar bara på HM-katalogen!

Ovido - Quiz & Flashcards