Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Stina Arwidsson - 21 juli 2008 23:10


Jag är på lurhumör, jag har en sån där pirrkänsla i kroppen.

Som när man vet att någon ska komma med paket när man fyller år.

När man ligger och sover räv för att man ska bli väckt till sången.

Full i fan.

Vad ska jag nu göra åt detta så här sent på kvällen?

Jag ska helt klart jävlas med någon i sömnen, palla äpplen, tjuvhoppa på någon studsmatta eller mygeldoppa mig i någons pool.

Ja ni vet sånt som vi kids gör nuförtiden.


Av Stina Arwidsson - 21 juli 2008 13:49

Rösten är tillbaka!

Inte fullt ut, men jag kan säga riktiga ord iallafall.

Känns helt perfekt, hade ju varit bättre om den hade hittat hem igen för 4 dagars sen men what the hell.

Nu har ju verkligheten hunnit ifatt en igen och jobbet väntar.

Vet ni vad..? Jag tänker bjuda på en låt dagen till ära.

Låten som tydligen visar att jag har stil och är egen.

Sjukt kul grej.

Av Stina Arwidsson - 21 juli 2008 13:35


Jag vill att det ska bli höst. Jag vill att det ska bli höst för att det sen ska kunna bli vinter.

Jag älskar vintern.

Man kan tycka att det är udda att jag längtar till hösten och vintern när det inte har varit någon sommar ännu, men då kan jag erkänna att jag har känt så här sen i Maj.


Ovido - Quiz & Flashcards