Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Stina Arwidsson - 31 juli 2008 23:05

Imorgon bär det av.. Klockan 15 ska jag infinna mig i opeln utan jobbkläder.

Partyhatten på!

Tror jag ska sitta jämte och dricka cider på vägen upp. (eller bort kanske man säger?)

Jag gillar inte cider men det känns lite sådär äkta tjejigt.

Tror att jag har packat färdigt... Har en hel väska full med grejer men jag vet inte vad som ligger i!?

Jag ser bara vad som finns på toppen, 6 par skor är ganska okej för 3 dagar.

Jag gillar och ha valmöjligheter, kanske skulle jag packa en väska med enbart skor.

Kanske skulle jag inte ta med mig några kläder till Öland alls?

Behöver man verkligen sånt där?

Ahh mycket snack på mig.

Hörs om några dagar. Nu drar vi på gästsvinar roadtrip!

Party on!

Av Stina Arwidsson - 31 juli 2008 10:27


Jag sitter inne och surar, vet att jag inte hinner ut innan jag börjar jobba.

Ska fixa en massa inför resan imon, måste packa!

Men jag har smygkollat ut och himlen är ganska blå.


Igår var en helt underbar kväll, var på fotboll först på en match där det inte hände något!

Satt och hoppades på slagsmål hela tid och i typ 90 min kom de.

Högadal vann förövrigt med 2-0.

Efter det drog vi vidare till målet för kvällen.

Drinkar och semesterfirande. Själv har jag 2 & halv vecka kvar sen ska jag göra ingenting hela tiden!


Ovido - Quiz & Flashcards