Alla inlägg den 4 december 2008

Av Stina Arwidsson - 4 december 2008 20:21

Innan träningen idag så hittar min vän ett par vaxstripes som man ska dra under armarna.

Hon var för nyfiken för att låta bli och var tvungen att prova.

Bara det att vaxet lossnar inte! Det sitter fast under armen, vilket resulterar i att det blir som klister!

Men hon gav sig inte hon skulle träna.

Min vän vill här med lära alla en läxa:

Ta aldrig vaxstripes under dina armar 5 minuter innan du ska träna.

Det är lite jobbigt att lyfta på armarna då!


Av Stina Arwidsson - 4 december 2008 15:47

Har denna veckan drivit kampanjen "låt Stina vara ledig nyår"

Veckan har minst sagt startat trögt och jag har fått noll utdelning!

Mitt nästa steg var att starta en namnlista...

Men idag så har jag fått utdelning vill jag lova!

Då jag numera är ledig på nyårsafton, japp du hörde rätt! LEDIG!

Och för er som trodde att man inte kunde jobba på nyår: väx upp och inse fakta!

Om jag är glad? - Nääää inte alls va!


Jag kan ju säga att mitt glädjeinlägg kom en dag för tidigt då mina händer än en gång har blivit utsatta för våldtäkt!

Men detta var sista gången, nu är dom fria! Det firar dom idag men att dra en finfin dans över tangenterna här och sen lagar de även köttfärsås!




Av Stina Arwidsson - 4 december 2008 15:40

Jag har vän som varje morgon när denne vaknar är så trött som hon går med stängda ögon in i duschen!

Efter hon duschat färdigt är det dags för ögonen att hänga med resten av kroppen och vakna till liv.

I vanliga fall tycker min vän att detta är mycket bra.

Men inatt hände något som fick henne att fundera över det hela en smula.

Hon vaknar kl 01.30 och går in i duschen, när hon väl kommit ut därifrån sneglar de nyvakna ögonen på kl som visar 01.43 01.43!?

Min vän blir helt knäckt då hon trott att klockan varit 07.30!?

Var inte mycket att be för tänkte hon satte upp de dyblöta håret i en knyt och la sig för att sova igen..

Kl 06.15 var det sedan dags att gå upp igen och starta dagen på riktigt.


Behöver jag säga att min väns dag har varit lite udda?

Ovido - Quiz & Flashcards