Alla inlägg den 7 december 2008

Av Stina Arwidsson - 7 december 2008 19:44

Har ätit mitt första julbord för året!

Och jag håller på och dö nu för jag är så mätt!

Helt sjukt att man alltid överäter...

Men nu när jag tänker efter kan jag tänka mig en macka med köttbullar och rödbetssallad på.

Som pricken över på denna dagen liksom!

Av Stina Arwidsson - 7 december 2008 09:40

Men hej och hallå!

Vart jag har varit? I malmö!

Yes igår intog vi malmöstaden, jag har nästan aldrig varit i malmö kom jag på.

Känner inte igen några namn eller platser så detta är en ganska så mysig stad jag helt och hållet har missat! Helt idiotiskt av mig, jag vet!

Julklappar stod på shoppinglistan, jag kom hem utan!

Men jag har ett par nya stövlar som flyttat in hos mig. Ett på så kallade fuck-me-boots. ( nej det är inte jag som döpt dem!) men tänkte Julia Roberts i Pretty woman så är du helt rätt ute!

Jag är överlycklig över mitt nya fynd, då det var halvapriset! yiihha

Idag står det julfest skrivet på min too-do-list.

Så brunkål och majonäs ska göras, kommer inte ihåg om något mer föll på min lott...?

Anyway coop nästa!

Ovido - Quiz & Flashcards