Alla inlägg den 22 december 2008

Av Stina Arwidsson - 22 december 2008 23:49

Ja det kom med posten idag.

Med ett Ps på slutet. Ps. det blir inga köttbullar i år köttfärsen var slut!

Hon är allt bra rolig min MM. Inga köttbullar ingen jul!

Annars är jag julaftons strörsta skämt för att jag för ett par år sen började gråta för att vi inte hade några prinskorvar på julbordet!

Så nu hör man alltid: Har vi nu prinskorv så att Stina slipper böla om det?

Jag blir snuskigt förbannad och säger mellan tänderna:

-Släpp det nu det hände förra året!


Av Stina Arwidsson - 22 december 2008 13:34


Det ringde till mig under frukosten på jobb i fredags:

Det var Göte.

Med lite smått panik i rösten.

G: Någon har fört över pengar på mitt konto!

Jag: Jaha vad roligt!

G: det stod God Jul. Det är en stor summa pengar!

J: Men det är ju jättekul God Jul liksom!

G: Är det du!?!

Här hör man riktigt hennes panik!


Har funderat lite på det så här i efterhand, hon är bra söt dendära.

Jag säger inte att det är omöjligt att jag skulle kunna föra över God Jul pengar till någon. Men att hon har mig som sin första person som skulle göra det!
Det är roligt!

Av Stina Arwidsson - 22 december 2008 13:09

Yes. Den blåa tandborsten är min!

Av Stina Arwidsson - 22 december 2008 10:37

Ja nu var det en ny vecka.

Inte vilken vecka som helst- utan julveckan!

Jobbar sista passet kväll sen är det julbreak.

Tråkigt nog så känner jag mig inte 100 fullt ut.

Måste hitta auran innan onsdag iallafall.


Ovido - Quiz & Flashcards