Alla inlägg den 29 december 2008

Av Stina Arwidsson - 29 december 2008 23:01

Så var det dags igen nyår runt hörnet.

Årets värsta dag! Jag kan inte med det här med nyår, jag hatar det!

Men det måste ju göras så det är bara att bita ihop.

Löften för nästa år skall ju också ges ut och jag kommer inte att vara den sämre så jag kommer nu ge dig mina nyårslöften.


Jag kommer från och med imorgon faktiskt att sluta vara långsint och därför kommer jag inte tycka illa om någon. Spelar ingen roll vad som hänt innan!

No hard feelings from me! Jag älskar Paolo Roberto! ( en början! )


Sanningens dag innfaller också imorgon så har du något som du vill fråga mig så passa på just imon.

Frågorna kan handla om vad som helst, ställ din fråga via SMS, Telefonsamtal eller kommentar.

Frågor som har ställts åt någon annan kommer inte få något svar.

Man får inte låta någon annan göra sitt dirtywork!

Lycka till!


Tänk om Göte va hemma nu, jag tror hon skulle bli lite stolt!

Av Stina Arwidsson - 29 december 2008 12:11

Jag börjar seriöst fundera på om det är så att jag har en inbyggd GPS.

Eller en ganska stor portion otur!

Det sista låter mer logiskt men jag vettitusan...

Nu är det slut på julledigheten gott folk, idag börjar det igen. Jobb

Så vill ni mig något framöver så vet ni vad jag finns.

Ovido - Quiz & Flashcards