Alla inlägg den 15 december 2008

Av Stina Arwidsson - 15 december 2008 22:18

Imorgon bär det av!

Jag och Göte ska ut och hugga gran, mitt i den djupaste stor skog.

Eller nja.. Vi ska till torget och hämta gran.

Jag ska ner i källaren och hämta gran jag! Plast for the win!

Passar utmärkt jämte min kanon söta palm, kanske ska jag hänga lite kulor i den också?


Av Stina Arwidsson - 15 december 2008 16:43

God Julajävel Dicken Önskar doppet!

Undra om det paketet är till mig? 


Någon har snott min julakrans! Jag kommer söka upp denna någon och utföra väldigt hemska grejer!

Väldigt hemska!

Förstör inte denna högtid som vi firar för jesufödelse!

Jule frid !!

Av Stina Arwidsson - 15 december 2008 16:39

Yes sir.

Idag har vi haft fin besök på jobb. Och jag har varit på  mitt bästaste humör.

Andra har varit på sitt andra humör, det vill säga sagt könsord ut i luften och en massa andra konstigheter.

Sånt händer aldrig i vanliga fall.

Men en spännande dag minst sagt!

Ovido - Quiz & Flashcards