Alla inlägg den 31 december 2008

Av Stina Arwidsson - 31 december 2008 16:25

Nu köttar vi! Party on så att säga!


2008 har förövrigt varit ett kanon år!

Kommer lipa vid 12.00idag, i's my kind of stuff!

Göte gör också det, men hon är inte hemma så nu kör jag solo i år.

Men det får gå det med!

Bästa med 2008 kommer jag dock hålla för mig själv.

Näst bästa är min utomlands semster och vår trip till Öland! 

Av Stina Arwidsson - 31 december 2008 00:05

Jag kan inte sova...

Trist som tusan är det, för jag hade verkligen mått bra av att sova just nu.


Lite för mycket kaffe, lite för mycket konstiga saker som hänt.

Lte för mycket tankar!

Väldigt många frågor och väldigt få svar!

Saker som aldrig mer kommer bli som de en gång var.

Så därför så slutar historien här. Med detta året.

Nästa år så kommer varken tid eller energi gå att tänka på de mer.

Någon gång så ska gränsen dras.

Och nu så är gränsen dragen!

Ovido - Quiz & Flashcards