Alla inlägg den 11 december 2008

Av Stina Arwidsson - 11 december 2008 22:03


Här ligger väl jag men en helt ny hårfärg.

Lite rött i kroppen och en fin julklapp från fritidsresor.

Tror dock inte att julklappen ska vara tilll mig, utan den är nog mer till min resekompis.

Just nu befinner hon sig i stockholm så jag låtsas att den är min ett tag till

Annars inge nytt, en massa tankar som snurrar runt i huvudet bara.

Men det känns lite same old same old för tillfället.

Om ni undrar vad vi gör på bilden har vi precis varit ute och pallat lime.

Oh yes du hörde rätt, från ett limeträd i en trädgård jämte vårt hotell.

Hur bra som helst


Av Stina Arwidsson - 11 december 2008 16:08

Det är då kallt! Huuuh.

Just för att det är så kallt så kommer jag från och med nu ha skogshuggarmössa fram till det är varmt igen.

Och ja detta gäller även inomhus!

Ovido - Quiz & Flashcards