Alla inlägg den 17 december 2008

Av Stina Arwidsson - 17 december 2008 23:01

Dippi dippi dii.

2 dagar kvar sen har jag julbreak!

Vet ni vad vi ska göra då gubbar?

Jomen vi ska äta, äta och åter äta!

Sen ska vi fira ett år. Du & Jag Annelie.

Vad vill du ha min kära?

Av Stina Arwidsson - 17 december 2008 11:45

Är vi släkt? Eller tänker vi bara på samma sätt?

Av Stina Arwidsson - 17 december 2008 09:52

Nu ser jag ut igen! Luggen har kapats med 1 meter typ.

Såg Titanic igår och pratade med i en massa repliker!

Sjukt att det fortfarande kan sitta kvar.

Imorgon kommer kärleken så då slår mys-o-metern över på max!


Annars så bakade vi pepparkakor igår, eller pippkakor som det så fint heter i min familj. M:et är från Ronneby och där säger man tydligen så.

Jag och Gurri skulle ge oss på att göra en plåt med dickar.

Vi lyckades till och med övertala M:et att vi skulle få ta med dick-pepparkakorna till M+M på julafton.

Göra pepparkakor på frihand är inget bra kan jag lova. Så vi höll oss till hjärtan, stjärnor och annat smått och gott.

Jag gjorde en och en annan G-gris och Gurri gjorde en och annan S-Bock.

Sen körde vi även en Sunes kolla på min mjölhögtricket M:et gick på de men vi hade inte samvete att köra de fullt ut.



Ovido - Quiz & Flashcards