Alla inlägg under juli 2008

Av Stina Arwidsson - 15 juli 2008 15:40

Vet ni vad jag ska nu?

Till bolaget!! bjuder på en låt för att jag är så snäll!

Av Stina Arwidsson - 15 juli 2008 15:30


Så känns det nu, kan inte beskriva det på något bättre sätt.

Är som en vit hinna framför ögonen men kroppen speedar på som bara den.

Har en timme att vila sen är det ut på nya upptåg.


Fan

Av Stina Arwidsson - 14 juli 2008 22:36


Kommer ni ihåg den reklamen med han som hänger med huvudet över varmt vatten?

Han som säger ni kvinnor klagar på att föda barn, ni skulle bara veta hur det känns när en riktig karl är sjuk.


Ska vi träffas? Varje gång jag tar ett steg känns det som att en liten bit av mig dör

Nu skiter jag i att man inte får ha mössa på sommaren, inatt ska jag sova med mössa!

Av Stina Arwidsson - 14 juli 2008 12:57


Alltså det känns inte rätt att gå runt och vara arg över det.

Jag har släppt det, bryr mig inte längre, är inte alls arg.

Det rör helt enkelt inte mig!

Hoppas denna känslan sitter i, så jag inte vaknar i morgon och är arg igen.

Livet är väl för kort för att vara arg?

Av Stina Arwidsson - 14 juli 2008 09:55


Alltså det bästa med hela Östersjö är väldigt oväntat.

Det är inte banan tanten på torget som gör glass too die for.

Det är heller inte alla öltält, inte pizzaslice vid hamnen.

Inte onsdags konserten.

Utan....

Det är lätt grabbarna som bygger scenen!

Idag har jag varit upp på torget och kollat när de jobbar utan tröja!

På söndag ska den plockas ner igen - om jag kommer sitta bänkad?

Behöver ni fråga?

Snälla snälla högre makter vill du ge mig fint väder på söndag?

Porr porr

Av Stina Arwidsson - 14 juli 2008 09:34


Jag har fått feber!! Och fruktansvärt ont i halsen.

Jag blir tokig, jag har väl inte tid med att vara sjuk nu.

Jag har ont i varje led i hela kroppen.

Måste bli bra till i eftermiddag ska jag för tusan jobba.


Av Stina Arwidsson - 13 juli 2008 18:50


Jaha vad gör vi idag gubbar?

Själv har jag mys, har plockat fram de riktigt tunga mysgrejerna.

Det vill säga min underbara keps och den gråa Tshirten.

Det är för varmt för att ha mössa nu så nu får vi ta och mysa i keps.


Lurade precis en telefonförsäljare här...

Det är alltid bra att ha en påhittad sambo som håller i telefon, el och allt annat som jag inte bryr mig ett skit om.

Väldigt smart tycker jag själv då det aldrig finns någon hemma här som har hand om elen.

Varför de ringer på en Söndag är fasen frågan... Man nappar väl ändå inte på en söndag? Då har man ju redan handlat en massa skit hela helgen.


Vad mer tro..?

Det slog mig innan att jag inte har haft på mig favorit myströja på flera månader, inte sen i Mars!?

Den var med om en grej då och har fått ligga längst in och skämmas.

Nej men mycket snack här nu.

Ska vi ut och äta glass någon?

Av Stina Arwidsson - 12 juli 2008 22:51


Jag räknar ner nu, hmm nu är det vecka 28 jag går på semester vecka 35.

Nuuuuu är det nära.


Hehe nu är det någon som bråkar på gatan, måste gå och kolla.

Igår hade dom kapplöpning här nere, men skateskor.

Vet ni hur mycket det låter på en skala 1-10 !?



Ovido - Quiz & Flashcards