Alla inlägg under juli 2008

X

Av Stina Arwidsson - 6 juli 2008 02:06

Jag trodde jag såg X i Ronneby...!

Men jag såg fel, tur var väl det då hjärtat slog i hundranitti..

Sova nu? ehh ja


Detta inlägg tog mig ca 40 min att skriva?! Drunk? Jag!? nää aldrig!

Av Stina Arwidsson - 5 juli 2008 09:35


Jaha igår blev en jävligt rolig och oväntad kväll.

Tusen tusen tack till Johan för GES skivan den spelades nog sönder igår.

Behöver gå upp till Bolaget men jag pallar inte....

Luktar inte som mig själv och jag pallar inte duscha just nu hoppas på ett bad!

Hur i hela helvete kom det sig att vi gick till Harrys igår?

Jag har ju ett stort märke på handen nu!

Det passar inte ihop med mina Diggelo kläder.

Fint väder idag !

Jag känner mig fortfarande lite fluddrig....

Av Stina Arwidsson - 3 juli 2008 21:10


Har varit rätt udda..

Jobbat som vanligt sen åkte jag och Martina till glassbåten och åt glass.

Jag tog 2 smaker som var så fär, bara det att jag kommer inte ihåg vilka jag tog. Jag kommer säkert att välja dom igen nästa gång jag är där.

Måste se om Martina kommer ihåg..

Sen ringde M, de skulle ut på Boön och äta thaimat så jag hakade på och badade fötterna.

Och en sak säger jag bara! Inga vilda hästar får i hela min kropp i det iskalla vattnet!!

Sen ringde Viggo så då åkte jag och pussade på honom..

Nu ska jag kolla lite lite SATC


Sen ska klockan ställas sen och ögonen släckas.

Har jag sagt att jag är ledig i helgen? Inte!?

Åhh passa er för jag ska ut och svina. hehe rock on!!

Av Stina Arwidsson - 2 juli 2008 10:54

Alltså många tycker denna är äcklig... eller ja obehaglig.

Jag älskar den! Jag tycker den är så häftig.

Blir så otroligt taggad varje gång jag ser den.

Av Stina Arwidsson - 1 juli 2008 21:56


Jag har med mera kort. Ja jag vet att det är varning på det men jag har ett.

Jag älskar att läsa reklam det finns nästan inget bättre.

Jag måste planera.

OCH jag har idag bytt på en bebis!

Eller ja en 4 månaders liten kärlek men ändå!

Jag är hur stolt som helst nu


och jag har tittat på allsången och sjungt med...

Ovido - Quiz & Flashcards