Alla inlägg under augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 22 augusti 2008 10:19


Var på personalfest igår, kräftskiva.

Är riktigt trött idag, måste till asarum och hämta min resväska.

Känns väl sisådär roligt...

Kommer inte ihåg koden så jag vet inte om jag kan ha den.

Då blir det lite panik!

Stora frågan idag är: Pallar jag med denna dagen överhuvudtaget?

Av Stina Arwidsson - 21 augusti 2008 08:39


Ja det är sant, jag är vaken!

Har varit det i en timme ungefär, skolan har börjat och jag bor på "skolvägen"

Fram till nu tror jag att jag har hört vad alla har gjort på sitt sommarlov.

Sitter och kollar på segling, trist att jag inte fattar så mycket utav det bara.

Första dagen på semestern idag och jag ska viga min dag åt min tvättkorg.

Nu är seglingen avgjord, inget guld där heller och inget silver!

Från idag så slutar jag att kolla på OS.

Av Stina Arwidsson - 19 augusti 2008 22:24


Ringer man mej på en Tisdag kväll får man smaka på riktig vintisdag.

Inget snack om den saken.

Jag tycker att jag är farlig med min mobil när jag dricker vin, men ni ska se Göte hon är farlig med min mobil när vi dricker vin...

Ahhh vem bryr sig om det!?

Jag jobbar bara en dag till sen är det semester!!!

Av Stina Arwidsson - 18 augusti 2008 23:00

Hihi... Sunget brukar alltid reta mig för att jag säger dumma grejer 24/7.

Eller jaa dumma och dumma men jag pratar först och tänker sen.

Idag gjorde mini Sunget en sån grej!!

Vad det var är helt oviktigt, men det hände det är det som räknas!


Av Stina Arwidsson - 18 augusti 2008 22:54


Jag: Otroligt elakt att ingen erbjöd sig att följa med mg till akuten i Lördags!

SP: Ja jag såg det... Jag reflekterade inte vad du hade gjort.

Jag: jag klippte mig i tån

SP: DU gjorde VAD!?

Jag: ahh jag klippte mig lite i tån bara.

SP: Vad gjorde du?

Jag: Klippte mig i tån, kan du skicka min kaffekopp?

Av Stina Arwidsson - 18 augusti 2008 11:18


Skulle precis klicka hem ett par skor, det råkade bli två...

Oops

Av Stina Arwidsson - 18 augusti 2008 10:43


Jag tycker det luktar semester här...?

bara 3 dagar kvar sen ska jag bygga ihop världens längsta sugrör lägga mig platt fall på en strand någonstans och inte röra mig på en vecka.

Mer än huvudet då som ska drick lite i det låånga sugröret.

Det lutar åt Grekland mina vänner..

Av Stina Arwidsson - 17 augusti 2008 22:46

Idag har jag haft höstkappa på mig till och från jobbet.

En väldigt läcker också.

Men jag har den väldigt sällan och för någon dag sen så kom jag på varför.

Jag känner mig som en blottare!

Så nu när jag gick hen vill jag bara öppna rocken och skrika taaadaaa!

men jag lät bli... hade iofs inte varit en så stor grej då jag hade kläder under... Men ändå

Ovido - Quiz & Flashcards