Alla inlägg under augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 7 augusti 2008 22:22


Spela roll då att jag har cyklat hem ifrån Asarum utan byxor?

Jag hade iallafall lysen på cyllen.

Ingen märkte något och jag blev inte stoppad av Poll.

Det tar vi lite webb-tv på tycker jag.

Extra extra är min nya grej.

Av Stina Arwidsson - 7 augusti 2008 16:56

Och jag har aldrig varit där.

Jag är helt hooked up på den låten just nu.

Nu ska jag gå till Asarum och kela med den söta lilla gossen.

(Kanske ska jag snacka lite med Sunget också... Kanske)

Har sprungit i 8 timmar på jobbet idag, imorgon ska jag lyfta i 8.

Det kallar jag äkta vardagsmotion.


Mycket snack på er just nu tycker jag. Hinner ju inte svara på alla kommentarer ni ger mig.

Kanske ska jag anställa någon som kan godkänna och sen publicera?

Eller får vi helt enkelt ha frågestund i gång i veckan.

Kom igen nu, passa på!

Av Stina Arwidsson - 6 augusti 2008 23:17


Tysk har jag träffat idag!

Jag gillar honom som bara den. Ingen av oss fattar vad den andra säger men vi ler och säger Ok? Ok! Ok?

Hur perfekt är inte det?

Av Stina Arwidsson - 6 augusti 2008 14:02


Är jag på ganska bra humör igen. Det behövdes lite mat bara.

Att jag aldrig lär mig det, man mår alltid bättre när man ätit.

Lyssnat på Lasse i snart 3 timmar, pluggar jag in låtlistan för ikväll så kan jag sjunga med från början när Nettan ringer.

Videosamtal var det lovat!

Jag hoppas på:


Av Stina Arwidsson - 6 augusti 2008 10:41


Jag har vaknat på helt fel sida idag!

Jag tycker ingenting om allting. Det har aldrig hänt

Jag tycker alltid något, alltid!

Men idag bryr jag mig inte om något.

Av Stina Arwidsson - 5 augusti 2008 23:12


Blir ingen Lasse för mig imon...

En sommar utan mannen med stort M.

Va fan! Jag ska nog lära mig läsa datum så hade detta aldrig hänt.

Fick hemmagjord jordgubbsaft av M:et idag, inte hennes men köpt på någon lanthandel i skåne!

Jag älskar den och skåne med för den delen!

Lilla Fågel Blå har aldrig varit så fin som nu!

Av Stina Arwidsson - 5 augusti 2008 23:02


Jag letar alltid efter någon ny favoritgrej.

Om jag inte blir besatt av apelsiner till jul (händer varje år) så är det alltid något. Har varit gröna äpplen, en viss yoggi ja ni fattar.

Jag letar också efter nya lyckogrejer som gör så att jag ska få tur...

För ett pr år sen när jag och P:et var vid havet och grejade med något som kom det en trollslända och landade på mig.

Jag började helt hysteriskt viffta med armarna till höger och vänster och skrika att den skulle fara och flyga.

Men då berättade P:et att sånna där sätter sig inte på vem som helst.

Det är djur som ger tur, som man blir utvald utav.

Jag har nu en egen! Ett minne som jag alltid bär med mig!

Har haft den i två dagar nu så jag väntar...

Av Stina Arwidsson - 5 augusti 2008 15:40

Inatt så hade jag en väldigt obehaglig dröm.

Drömde att inte Viggo var Viggo utan att han var en tjej!?

Sen hade han(hon) en lillasyster med som var 5 månader(!?) och hette Jenny.

Nu svarar inte Sunget när jag ringer... Jag börjar tro att jag har tappat det!

Nu ringer jag till Martin och frågar vem Jenny är!

Jag har tänkt på detta halva dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards