Alla inlägg under augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 17 augusti 2008 13:53


Vem tar på sig att bygga arken?

Ska det regna så här så måste vi ju ha en plan B, vilket är en ark.

Jag hinner inte för jag ska jobba.. Så vem blir det?


Av Stina Arwidsson - 17 augusti 2008 10:13


Här har man sovit ett par timmar och vad händer när man vaknar upp?

Superstor skandal att simmarna har druckit bira under tennismatchen i Peking.

I SOK-kläder också för den delen!

Jag pallar inte mer er! Hur kissnödiga får man va?

Spelar det verkligen jätte stor roll?

Uppenbarligen så stod ju inte det i någon form av SOKs handbok på hur du ska uppträda när du är i Peking.

Stefan this is from me to you:

Du skulle druckit ölen i en yalla-flaska! Ingen hade sett vad du hade druckit och lite smygreklam är väl aldrig fel?

Lev lite!


Update:

Hahahhahoohoohihi

Simmarna visste om att det råder nolltolerans här nere.

Okej jag tar tillabaka den biten då!

Av Stina Arwidsson - 16 augusti 2008 22:09


Jag ger er action!

AJ!

Okej vem följer med mig till akuten nu då?

Av Stina Arwidsson - 16 augusti 2008 21:27


Är inte alls lika mätt längre.

Sitter och kollar på Elisabethtown och dricker pepparmintste.

Mys!

Så mycket mer händer det inte idag and I love it!

Kommer nog aldrig kunna sova idag, har sovit i soffan till och från sen klockan tre.. Så jäkla gött


Nu!

Av Stina Arwidsson - 16 augusti 2008 19:38

Okej that's it!

Jag kan inte vara hemma själv!

Jag har ätit sen jag kom hem och när jag tröttnade på det så åt jag lite till.

Jag måste sätta lås på mitt kylskåp!

Av Stina Arwidsson - 16 augusti 2008 16:13


Jag hade kunnat göra vad som helst för att byta kropp med någon just nu.

Varför åt jag det där sista chipset?

Ahhhh

Av Stina Arwidsson - 15 augusti 2008 23:02

Palla med att en kille som är på en utav festerna som är i alla hörn sitter och skriker:

Gulli gull!! Gulli gull GUUUULLLIII GUUUULL.


Av Stina Arwidsson - 15 augusti 2008 22:49


Jag är en halvarg 6:a på arghets skalan.

Jag blir arg på människor som är dumma!

Jag blir arg på en bil som blinkat med hellyserna på mig när jag gick förbi.

Jag är arg för jag har ont i huvudet och hellysen gjorde det 7 gånger värre.

Jag pallar inte med att folk har fest i varje hörn.

Ska upp klockan 6 imon och jag pallar inte.

Har som sagt ont i huvudet

Nu när jag känner efter är jag lite arg för att jag är arg med.


Men det är tennisfinal imon! Tills dess hoppas jag det har gått över.

Ovido - Quiz & Flashcards