Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 4 januari 2008 17:33

* Nya lakan i sängen

* Ny tandborste

* När hennes ligger på dörrmattan när man kommer hem

* När jag får sms

* Gott Kaffe

* Snö!

* Lukten av nytvättat

* När det är jätte god lunch på jobb

* God tandkräm!

* När det är dubbel avsnitt på en bra serie som man inte hade en aning om!


Vad gör dig riktigt glad?

Av Stina Arwidsson - 4 januari 2008 15:57

Har fika på stan i dag med två vänner det var väldigt längesen jag pratade med. Kul kul!

Kom in på att prata om ålder och en massa sånt, inte för att man är så jätte gammal men ibland händer det saker som gör att man blir rädd för sig själv.

En sak kan vara att när man ser unga tjejer som går med systemetpåsar på stan där man både ser och hör hur överfulla de är (påsarna alltså) att den första tanken är:

Ooojjj! Hoppas inte dom ska dricka allt det själva!?

Jag menar kom igen! Det har ju inte jag med att göra alls.

Andra saker kan vara, att jag tycker det värsta som finns är människor som hostar rakt ut i luften eller nyser för den delen..

Eller tänk hur många det är som har tagit på handtagen i rulltrappan!

Jag går runt med bakteriedödande medel i handväskan!

Hur old är inte det...?

Ovido - Quiz & Flashcards