Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 17 januari 2008 21:24

Jag tror att killen som bor under mig är lite smygkär i mig...

Jag tror till och med att vi kommer gifta oss en dag!

Sen när vi sitter där på en ödestran och blickar mot solnedgången så kommer han hala upp sin gitarr och börja sjunga:


Jag är kär i flickan ovanpå, men hon vet nog knappast vem jag är.

Jag brukar se henne i trapphuset ibland hon jobbar på hotellet i stan.

Hon verkar inte nöjd, hon verkar snarast vaa på väg någon annastans och jag vill följa med och sittar där brevid och bara va på väg till någon annanstans!!


Då ska jag lägga huvudet lite på sne, le mot min man och låtsas att jag aldrig hört den låten innan. Att den låten är skriven till mig!


Sen börjar vi skratta och lever lyckliga i alla våra dagar!


Ovido - Quiz & Flashcards