Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 31 januari 2008 20:39


Hej vad det blåser!

Nästa sommar vill jag jobba som kustbevakare... undra om det går att ordna? Jag kan iallafall boxas nuförtiden.

Kommer man långt på det? Jag kan köra båt med för den delen.

 Hoppas hoppas!


Ni måste kolla in Götes blogg http://emelian.bloggagratis.se/

Av Stina Arwidsson - 31 januari 2008 17:14


Vilken torsdag! Underbar.

När vi satt och eftermiddagsfikade på jobbet idag dök Martina och så gick vi en vända på stan.

Hittade en urgullig tröja med lergökar på. Jag samlar numera mina önskedjur på T-tröjor. Verkar säkrast så.


Eftermiddagen har jag spenderat med Niklas. Han är bra fin den där Niklas.

Vi har det rätt bra ihop. Han sjunger och jag dansar och sjunger med ibland.

Jag gillar nästan honom bättre när han inte är med Glennmark och Ericsson.

Vi är ett bättre team jag och Nicke vi blir SS ihop.



Ovido - Quiz & Flashcards