Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 18 januari 2008 19:48

Jaha så var allt som det brukar igen... för jag har gjort det IGEN!

Det gick till på följande vis:


Allt var bra, jobbet flöt på utan några problem.

Jag blev skit förbannad på den stackars busschaffisen som körde till Asarum, gympa gick som det brukar göra...

Allt var som vanligt helt enkelt.

Sen på vägen hem kände jag hur törstig jag var. Ahhha det är fredag idag och jag är ledig i helgen.

Här ska drickas cola! med citron i självklart. Men cola ska det drickas.

In på ica, plockar ihop lite på vägen bort till läskhyllan och där, där står dom fint uppställda på rad.

Och var tror ni min hand drar sig mot!?

Ica's pärondryck! Igen! Alltså ingen cola utan icas cider denna helgen också!


Herregud vad god den är!

Ovido - Quiz & Flashcards