Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 24 januari 2008 22:26


Idag har jag och pappsen varit på VIPkväll på Peugeot och kollat på den nya 308an. Provsuttit och kollat på alla lampor.

Provsatt även 207 CC en röd... jag hade kunnat tänka mig en svart.

Kruxet med att provsitta 207:an var att man måste ha ljudeffekter till en sån bil. Ni vet så som man gjorde när man lekte bil som barn..

önnnn önnnn ööööön =)

 Efter det var det dags att gå... undra varför?


Åhhh Hvblååå shallalllallalla...


Av Stina Arwidsson - 24 januari 2008 21:28


Min nya kärlek har slutat funka... Den funkade från klockan 10 till klockan 14.

Men nu funkar den inte mer.... Och inte en tår har jag fällt!

Vad är det för fel på mina tårkanaler...? Kommer jag aldrig kunna gråta mer?

Av Stina Arwidsson - 24 januari 2008 15:44


Storleken har betydelse!


Ovido - Quiz & Flashcards