Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 23 januari 2008 23:04

Nej men vad kul detta är...


Jag har så ont i benen så det känns som dom har växt flera mil under dagen!

Känns precis som växtvärk...?

Hoppas det är borta tills imorgon, för det första jag ska göra imon är att skutta ut till österprot och hämta mitt paket.


Senare på kvällen blir det VIP-kväll =) Nice

Av Stina Arwidsson - 23 januari 2008 16:10


Herregud denna månaden har jag inte tid att jobba. Känns som jag ligger back med 100 miljoner grejer...

Har lovat någon att jag ska hitta på något nu ikväll? Jag måste komma på vem jag har lovat... och vad det är vi ska göra!? ( hör gärna av dig)

Just nu sitter jag hemma hos Göte hon håller på och pysslar!? Que?!

 Men jag låter henne hållas =)


Hoppsansa vad människor är överkänsliga i Januari?

Är det vädret eller vad det är det med er?


Men hej Jag har fyllt år!! You think about that!

Ovido - Quiz & Flashcards