Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 6 januari 2008 18:32

Detta är en liten gåva till alla singeltjejer därute..


Hur gammal är du? Samt vad heter du?
Håkan Franzén, 21 jordsnurr

Nämn minst 2 saker som gör dig riktigt glad.
Mina kompisar, Mitt xbox 360

Nämn minst 2 saker som gör dig riktigt arg.                                        1."Fallet Madeleine" (Hatar den ungen) , folk som kör med både dimljus och halvljus på samtidigt                          

Vem var du i skolan? ”klassensclown, den blyga, den coola” ?
Lätt den coola killen!

Vad skulle du döpa filmen om ditt liv?
Håkan Franzén - 80kg kärlek
Vem skulle få spela huvudrollen?
Zach Braff

Om du hade fått lyssna på en låt resten av livet, vilken låt skulle det vara och varför?
Maskinen - Alla som inte dansar (för då blir man glad och tvungen att dansa)

Din hemliga last är?
Att dricka päronsaft på natten

Vad äter du helst?
kött

Och vad dricker du till det?
saft

Vad har du i kaffet? Mjölk, socker, sprit?
mjölk

Hur ser din drömdejt ut?
snygg? förhoppningsvis rolig också!

Vad sover du helst i?
Kalsonger

Vilket ord säger du flest gånger per dag?

e du dum i huwet ellä?
Om du fick byta kön för en dag, vad skulle vara det första du gjorde?
Varit med en annan tjej ;)

Om du vore James Bond, vem skulle du välja som din ”bondbrud”?
Sarah Chalke (Elliot Reid i scrubs ) =)

Vart på jorden skulle du vilja resa?
Australien igen! (Där pratar man engelska)


Bio vs. ”Hemmafilm

Popcorn vs. Chips

Hund vs. Katt

Öl vs. Vin

Kräftor vs. Räkor

Förrätt vs. Efterrätt
¨

Jag bad även Håkan att skriva en fråga till sig själv..
Vad gör du om 10 år?
Är sjukt rik och har en tokigt snygg fru!

____________________________________________________________________

Blir du sugen på en dejt med min vän? Just let me know!



Av Stina Arwidsson - 6 januari 2008 13:27

Ska bli skönt att börja jobba igen... Jag gillar nog inte att vara ledig för länge.

Nu har jag gjort allt man ska göra när man är ledig känns det som, jag har druckit vin, sovit för länge, städat och kastat ut julgranen.

Nu sitter jag bara och glor rakt ut i luften...!

Väntar på att klockan ska bli 20.00 för ikväll är det nämligen en utav årets höjdpunkter dvs Vitoria's Secret Fashion Show!

Men det är ju ett par timmar kvar tills dess. What to do what to do?

Ska nog sätta mig ute och glo istället då får jag ju iallafall lite frisk luft.


Jag som var nästan säker på att jag var klar! Så därför fattar jag inte att jag gick på allt du sa!?






http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc&feature=related
Av Stina Arwidsson - 6 januari 2008 00:38

Årets lutfiskmiddag blev lite senare än andra år..

Det hela startade med en liten lätt brännskada och en lite olycka när vi skulle göra efterrätten...

Efter middagen var det spelen som åkte fram.. Ungefär så här går det till att spela maxi Yatzy i min familj:

-Ahhh va fan jag skicker i detta nu, sätt det på minus 2 där uppe!

- How sucks donkey dick?!

Personer runt bordet sjunger i kör... Bill sucks donkey dick!!!

- Jaaa! Heeeja..

-Men varför hejar du på henne för? Detta är inget lagspel ju!!

- Nej jag vet men hon är ju min MILF =) Personen i fråga blinkar lite sött till höger!

-OJDÅ! eeehh hörrni, jag tror det blivit lite fel här nu.. STOPP! vänta vi måste räkna efter. Hur många slag har du kvar en, två, tre, fyra luckor... Och vi andra har bara tre. Började inte du!?

-Ahh skit i det nu! Jag har bara chans kvar och jag har tre pluttar. Vill du ha mina pluttar?

-Nej så kan vi väl inte göra?

- Nej det har du helt rätt ni, jag delar ut en till varje.


Alla får en varsin ny plutt och spelet fortsätter igen...


Crazy?




Ovido - Quiz & Flashcards