Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Stina Arwidsson - 9 januari 2008 20:57

http://www.youtube.com/watch?v=-W0biM0p-Ao&feature=related


Jag ryser.. Satan vad jag ryser!


Herregud! Undra om det inte finns en inspelning med deras examens show någonstans i någon gömma!?

hhm -04 ? Nää var det så längesen?

Har jag varit kär i den sen -04? Jag är körd!






Av Stina Arwidsson - 9 januari 2008 20:24

Idag har jag och Göte Ali varit på box...

Vi (jag) har hatat hela världen, blir lite mer kraft i slagen då =)

För att peppa sina partner in crime till att slå hårdare försökte jag med små fina knep i stil med:

- Tänk att du kommer hem och det ligger smutstvätt överallt. FATAR DU ÖVERALLT!!!

När inte det funkade längre tog jag till med lite lättare grejer så till slut stod vi bara och skrek mördarsnigel!!!


Idag på löpet stod det att Real Madrid var sugna på Johan Elmander.

Vem fan är inte sugen på Johan Elmander!?

Själv skulle jag vilja ha Johan nyduschad med en skvätt röd Lacoste.


Hur skulle du vilja ha Johan..?



Ovido - Quiz & Flashcards