Alla inlägg under december 2008

Av Stina Arwidsson - 22 december 2008 13:34


Det ringde till mig under frukosten på jobb i fredags:

Det var Göte.

Med lite smått panik i rösten.

G: Någon har fört över pengar på mitt konto!

Jag: Jaha vad roligt!

G: det stod God Jul. Det är en stor summa pengar!

J: Men det är ju jättekul God Jul liksom!

G: Är det du!?!

Här hör man riktigt hennes panik!


Har funderat lite på det så här i efterhand, hon är bra söt dendära.

Jag säger inte att det är omöjligt att jag skulle kunna föra över God Jul pengar till någon. Men att hon har mig som sin första person som skulle göra det!
Det är roligt!

Av Stina Arwidsson - 22 december 2008 13:09

Yes. Den blåa tandborsten är min!

Av Stina Arwidsson - 22 december 2008 10:37

Ja nu var det en ny vecka.

Inte vilken vecka som helst- utan julveckan!

Jobbar sista passet kväll sen är det julbreak.

Tråkigt nog så känner jag mig inte 100 fullt ut.

Måste hitta auran innan onsdag iallafall.


Av Stina Arwidsson - 21 december 2008 18:34

Det kan man ju kalla denna helgen minst sagt! Oväntad.

Jag har precis börjat känna mig som mig igen!

Just bara för att jag är jag igen fullt ut så har jag överätit potatismos

Jag vill aldrig mer äta något i hela mitt liv!

Ge mig 5 minuter eller så, så tänker jag nog på mat igen!

Haudi!

Av Stina Arwidsson - 21 december 2008 09:44

Har sovit 12 timmar lite drygt, hur kan jag fortfarande känna mig trött?

Har 20 tusen saker på min att göra lista idag.

Frågan är om jag kommer få något gjort?

Är glad om jag klarar av att bara vara idag med!

Av Stina Arwidsson - 20 december 2008 12:41

Mina ögon jobbar i otakt idag!

Vägrar att samarbeta! Helt sjukt...

Denna dagen finns inte, jag raderar 20/12-08 ur min värld.

Bra så!

Av Stina Arwidsson - 19 december 2008 17:51

Möjligen ska jag göra stan idag.

Yiiha

Av Stina Arwidsson - 19 december 2008 17:14

Göte har börjar blogga igen.

Gav henne ett löfte att jag någon gång skulle skriva något om mig i sin blogg.

Igår tvingade jag med henne på hård träning och idag trodde jag att den lilla damen skulle hata mig..

Men tänka sig att jag hade så fel!

http://emelian.bloggagratis.se


Fy fan vad jag liade! Du är bra söt!

Håll i hatten snart ska det komma en kärleksförklaring till dig här.

Men gör jag det nu så tror alla att det är på låtsas. *Fnizz*


Ovido - Quiz & Flashcards