Alla inlägg under december 2008

Av Stina Arwidsson - 11 december 2008 16:08

Det är då kallt! Huuuh.

Just för att det är så kallt så kommer jag från och med nu ha skogshuggarmössa fram till det är varmt igen.

Och ja detta gäller även inomhus!

Av Stina Arwidsson - 10 december 2008 19:18

Mina trillingnötter smakar: KÄRLEK!

Yiiihaa

Norpade dessa bilder från Sunget.

Av Stina Arwidsson - 10 december 2008 12:40

Idag fortsätter vi med jula stöket!

Julgodisbak idag. Alla har valt en grej var att göra.

Jag ska göra trillingnöt. Hur bra är inte det då? Nu behöver v i inte bli ovänner när aladin-asken kommer fram.

Mamma & Gustav ni kan ta dom i asken.

Jag har snart en hel hög med trillingnötter som jag kan knapra på!

Det kalla jag list!

Av Stina Arwidsson - 10 december 2008 00:17

Jag: Men vi har skorpor.

Hon: Vaddå för skorpor?

Jag: Ja du vet sånna som dom hade på dagis.

Bra förklaring till någon som är sisådär 30 år äldre?


Hehe tänka först prata sen var det!

Nu ska jag sova..

Av Stina Arwidsson - 9 december 2008 11:34

Jag vägrar göra något innan jobbet idag! Ingen som helst lust.

Slö tittar på Tv varje gång coca cola reklamen kommer så ryser jag!

Va menas med det?

Av Stina Arwidsson - 8 december 2008 18:51

Jag vet inte om jag hunnit gå ut med en efterlysning...

Min klocka har varit borta i ca en veckas tid! Nu kanske du tänker att det är väl bara att ta en annan klocka?

Men NEJ så enkelt är det bara inte! Det ska vara denna klockan annars får det va.

Hur som.. Jag har surat över att den varit borta, jag har gråtit över att den varit borta ( eller nej) men igår var letandet över!

Jag har hittat den!!

Var den va??

Ja.. På soffbordet!

Av Stina Arwidsson - 8 december 2008 18:46

Lite julbord på den? -Yes lovers idag också.

För bra för att vara utan..

Annars inte så mycket action idag.

En liten träning och sen sängen, så kul är jag idag!

Av Stina Arwidsson - 7 december 2008 19:44

Har ätit mitt första julbord för året!

Och jag håller på och dö nu för jag är så mätt!

Helt sjukt att man alltid överäter...

Men nu när jag tänker efter kan jag tänka mig en macka med köttbullar och rödbetssallad på.

Som pricken över på denna dagen liksom!

Ovido - Quiz & Flashcards