Alla inlägg den 2 april 2008

Av Stina Arwidsson - 2 april 2008 22:42


Jag är en sucker för Myggan. Jag älskar Myggan, men mesta av alla älskar jag KB.

Så nu när jag såg att de visar nya avsnitt idag sitter jag bänkad och skrattar.


Jobbresan till Lund blev inställd, kanske man ändå ska jobba imorgon.

Har en och annan grej att fixa till, kanske inte hinner i helgen?

Eller ska man vakna sent, dricka kaffe och bara vara..?

Svårt läge.

Av Stina Arwidsson - 2 april 2008 17:01

Åhh vad bra det går med min vitamånad


Av Stina Arwidsson - 2 april 2008 12:07

Puben har varit och delat ut posten i vårt hood idag!

Sånt gillar vi, för posten har redan kommit!!

Brukar vanligtvis komma vid 14 tiden.

 Men det spelar kanske ingen större roll när vi brukar få posten.


Har sutti och väntat på brev från skatteverket och idag kom dom!

Så jag har happyday nu, happy happy  HAPPY!


Av Stina Arwidsson - 2 april 2008 00:04


Jag har nog inte blivit lurad idag.

Har inte haft någon större lust att luras heller, vilket är väldigt konstigt då detta är min paraddag!

Stinas nationaldag helt enkelt.

Jag kan luras jag...

Vi lurade iofs chefen innan idag, vilket blev väldigt roligt.

Hungrig är jag nu. Palla det då!

Ovido - Quiz & Flashcards