Alla inlägg den 16 april 2008

Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 23:23


Det slog till idag, har inte tänkt på det.

Ser man inte det så finns det ju inte, men idag såg jag det.

Mitt framför mig, hur kan man vara så blind då?


Idag gick det inte lika bra med music quiz på Harrys.

Kanske detta hade med colan och kaffet att göra.

Ingen öl för mig denna onsdag, nästa vecka tar vi nya tag.

Det var svårt som bara den idag... Satte 3 frågor som jag var helt 100 på.

Men inte mer.. Ska råplugga till nästa vecka.


Ska man sova nu kanske..? Börjar sju imon så det kanske är på tiden.


Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 18:01

Helt i min smak =)

Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 16:06


Sitter hemma hos Sunget, Viggo har legat och sovit på mig halva dan.

Lisa pratar i telefon just nu så Viggo och jag fördriver tiden..

Dvs Viggo snarkar som en liten mini man och jag börjar få lite lätt kramp här och där.

Men det är han värd denna lilla mini man.

Har fått ett stort paket att hämta på Österport.

Hoppas det är min nya tandkräm! Ska bli försöks person för nån ny tandkräm.

Tycker personligen det passar mig perfekt! 

Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 15:41

Så här kul var det att kunna se med den man pratar med!

Bakisposen..

Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 12:52


Igår när jag kom hem från jobbet så bestämde jag mig för att kolla på Kustbevakarna från i Söndags.

Thank god for webtv.

Det var ett avsnitt med höjdpunkterna från alla säsonger och det sista Nisse säger är:

-Detta var det sista avsnittet, nu ses vi aldrig mer!

Ehh jag måste blivit väldigt chokad för jag kom på mig själv fälla en tår eller två för det..

Vilken mes jag är! Ligger och lippar klockan 02.00 över ett Tvprogram.



Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 00:18


Jag har inte kunnat se en sekund på DH.

Inte ett öga åt tvns håll. Suck!

Ovido - Quiz & Flashcards