Alla inlägg den 7 april 2008

Av Stina Arwidsson - 7 april 2008 21:33


Förlust! Fan...

Jag blir tokig, jag blir helt knäpp.


Det har stört mig sen i Lördags nu, varför!?

Så drygt!


Av Stina Arwidsson - 7 april 2008 19:29


Nu är det match som gäller!

Just nu känns det inte helt hundra... 

Men hoppas jag det blir ändring på.

Har tippat 3-1 till Linköping, jag vet att det är att svika men jag tror på 3-1.

Men jag hoppas på något helt annat! 

Av Stina Arwidsson - 7 april 2008 15:43

mmm!

Har ni ätit räkmackorna på Bröjes i Tingsryd någon gång!?

Det var fanimej det bästa jag varit med om på bra länge!

Åt en tigermuffin också OCH mjukglass =)

Kaffet kostade 1.5:-

Jag ska lätt åka dit fler gånger!!

Jag ÄLSKAR Börjes!



Av Stina Arwidsson - 7 april 2008 11:41


Idag öppnar Hammarplast tältet i Tingsryd så vi ska på trip dit.

Jag mår dock inte så bra, åt innan jag gick och la mig igår.

Ville ine gå och lägga mig hungrig, men äta stekt ägg klockan 1.00 är nog inte så smart känner jag nu!

Lip lip.. 


Ovido - Quiz & Flashcards