Alla inlägg den 8 april 2008

Av Stina Arwidsson - 8 april 2008 21:05


Skulle upp till Martin och lämna hans matlåda.

Det slutade med att det bakades lite muffin(s)

Tiger!

Nästan lika goda som börjes.

Av Stina Arwidsson - 8 april 2008 13:16


Nu känns nästan allt tiptop!

Har skadat mig på sjuhundra ställen bara men det får så vara.

Ska snart börja göra lasange. Yimmie!

Av Stina Arwidsson - 8 april 2008 10:39


Idag ska det städas, har en massa hammarplats korgar som ska fyllas.

Det ska rensas, slängas och en massa annat.

Jag känner mig riktigt taggad!

Av Stina Arwidsson - 8 april 2008 00:05

Har lite svårt att sova, så jag har surfat loss på lite webbtv.

Hittade hitmakers 5:ans nya och ser att den första artisten är Alexander.

(MES) Alexander som var med i Fame Factorys sämsta säsong.

hahahah

Springer och hämtar empen.. Så nu ligger jag här och lyssnar på (mes) Alexander.

Jag säger åååhh kan du komma till mig? (kom till mig!)

Min läängtan är så stooor.

Kom följ med mig till en himmel som är blå till dessa ändlösa stränder som är skapta för oss två.

Jag kan lova dig min vänskap, min tillit och min tro.

Följ den smala väääägen låt oss bygga denna bro..


Hahaha. Natt

Ovido - Quiz & Flashcards