Alla inlägg den 13 april 2008

Av Stina Arwidsson - 13 april 2008 23:18

Allting blir inte alltid riktigt så som man tänkt sig..

Saker och ting förändras, får nytt liv, ny form, ny färg.

Det betyder dock inte att så det blev var sämre än det man tänkt sig.

Det blir bäst som det blir kanske.


Jag funderar på att skaffa husdjur, på riktigt!

Det skulle nog passa in.

Av Stina Arwidsson - 13 april 2008 12:26


Vilken skillnad det är nu. Vädret ute var helt kanon.

Hoppas det håller i sig nu lite.

Var nån som sa förra veckan att det skulle komma snö igen.

Det vill jag inte ha!


Have a nice day lovers!

Av Stina Arwidsson - 13 april 2008 10:04


Har haft en väldigt lung helg, så varför är jag inte piggare?

Känner mig inte alls utvilad.

Ska på med löparskorna nu och se om en utomhus runda hjälper.

Ska jobba ikväll så tills dess måste jag ha fått lite energi.

Ovido - Quiz & Flashcards