Alla inlägg den 22 april 2008

Av Stina Arwidsson - 22 april 2008 20:28


jag tänker bara säga en sak just nu!!!

Jag har det i mig! Det gick SKIT bra!

Jag har iofs ont överallt men det var det värt!


Av Stina Arwidsson - 22 april 2008 14:50


Snart ska jag cykla till Asarum och träna!

Tror nog jag får cykla inom akuten på vägen hem, jag ska nämligen ge allt jag har på mina volter!

Det kan gå illa det.

Lisa påstår är dum för jag inte fattar vad folk egentligen försöker säga till mig.

När någon frågar om dom ska följa en hem så kan det alltså betyda något annat än just följa någon hem till dörren.. själv tänkte jag inte på det...

Men nu har jag lärt mig det tack vare Sunget


Av Stina Arwidsson - 22 april 2008 00:09


Jag blir så trött. Har tvättat idag på förmiddagen, vilket i min värld betyder att jag inte har några lakan i sängen när jag kommer hem från jobbet.

Så därför drar jag mig för att gå hem..

Tänk om nån någon gång skulle bäddat till mig innan jag kom hem.

Sunget det är bara ni som har nyckel så nästa vecka är det fritt fram !!


Night!

Ovido - Quiz & Flashcards