Alla inlägg den 29 april 2008

Av Stina Arwidsson - 29 april 2008 23:25


Om jag tycker Lasse är kung i kort hår?

Tycker jag Lasse är dösnygg i kort hår?

Avgör du själv, jag säger FUCK yeah

http://www.youtube.com/watch?v=qnGHOBsSVlQ&feature=related


Jag är ledig imon, vill du mig något så ligger jag ute i ytterväggen men Lars i öronen...

Den vackraste stunden i livet var den när du kom!


Av Stina Arwidsson - 29 april 2008 22:50


Vet du vad det första jag tänkte var?

-Jaahaa.

Det var de första.

Det känns hur bra som helst! Lycka till.


Av Stina Arwidsson - 29 april 2008 16:37


Jaha nu har Emelie precis hittat en massa papper med gulliga saker från sina X.

Så nu kommer det...

Hur i helevte kan jag inte har fått ett enda kräleksbrev!?

Detta är inte rätt!!

Jag har fått en lapp på lågstadiet från en kille!?

En lapp!?

Jag har ett nytt krav på min blivande.

Föutom att jag helst ser att han är hel och ren vill jag även att han skall gilla att äta på MAX OCH att jag kanske kan få mitt första kärleksbrev!

Ovido - Quiz & Flashcards