Alla inlägg den 23 april 2008

Av Stina Arwidsson - 23 april 2008 23:48

Oj oj..

Jag  vet att jag håller på mycket med denna träningsvärk just nu.

Men detta är fanimej sista gången jag tror att jag är Stålkvinna..


Nja okej, fredag, lördag och söndag med!

Men sen är det slut!

Av Stina Arwidsson - 23 april 2008 19:14

innan man hoppat över trampetten...

Jag har fått nya muskler över natten, jag har träningsvärk på ställen jag inte visste fanns.

Jag tackade nej till plockmat innan... Gud vad jag ångrar mig nu.

I morgon ska jag på tripp, Martina och jag ska till växjö.


Mamma är ju rolig hon svarar alltid samma saker när jag säger något.. typ i stil med.

Mamma: Varför letar du ny lägenhet?

Jag: Jag ska skaffa hund, måste ha större så vovven får plats.

Mamma: 4 TIMMAR!

Jag: ehhh okej. Men jag vill ändå ha hund.

Mamma: 4 TIMMAR!


eller i stil med:

Jag: Ja men nu ska jag köpa en cykel.

Mamma: Coop!

Jag: nej mamma jag vill inte köpa någon cykel på coop.

Mamma: COOP!


Okej Mamma okej!

Ovido - Quiz & Flashcards