Alla inlägg den 10 april 2008

Av Stina Arwidsson - 10 april 2008 22:47


Jag gick in i bordet nyss och när jag kollar ner på benet så ser jag ett kanon stort blåmärke.

Gick det så snabbt? Eller var blåmärket där innan?

Jag tror jag sover på den..


Natt

Av Stina Arwidsson - 10 april 2008 09:55


Vi kom alltså på en andra plats på music quizen vilket känns helt kanon!

Väldigt rolig grej det där måste jag säga.

Idag vaknade jag av ljudet från en slipmaskin, tydligen så total renoveras en lägenhet här i huset.

Lite mindre rolig grej, hoppas det inte tar lång tid för det ljudet vill jag inte vakna till igen.

Dags att börja kolla på världen med lite andra ögon igen.

Tur att helgen blir lugn!

2:a

Av Stina Arwidsson - 10 april 2008 02:10

Fuck yeah!!!!

Hv förlorade! fan i helvetes satans!

Tvätta imon!

Varför tror du inte mig!?

Ovido - Quiz & Flashcards