Alla inlägg den 11 april 2008

Av Stina Arwidsson - 11 april 2008 22:35


Gillar jag Sin City? Har jag sett den innan?

Jag behöver någon som håller koll på sånt här åt mig.

En gång så såg jag 1408, det tog mig månader att komma på att det var den filmen jag hade sett, jag vet fortfarande inte riktigt hur det gick till. Var, när, hur och så liksom...?

Jag är ingen filmtjej i mig själv...

Nej men ärligt.. gillar jag den tro?

Är den värd att vara vaken för?

Är hela filmen i svartvit så funkar inte detta, man blir ju åksjuk av att titta på svartvit film! 


Bra jobbat HV! Sitter och myser i min Hv hoodtröja nu feels good!

Av Stina Arwidsson - 11 april 2008 21:57


Jobbade kväll igår och gick på morgon passet i morse...

Man är inte sig själv då riktigt. Vid 2 visade det sig att restaurangen hade kris med personal ikväll, så jag har varit och gästspelat där ikväll.

Innan dess har jag hunnit köpa jacka med pappa och haft 2 timmars barngympa.


Fördelen med denna kvällen var att jag blev pussad på handen av en (väldigt känd?) man.

Han sa även:

- ahhh soft! Great.

Det tänker jag fanimej leva på länge.


Nu ska jag äta chips för det tycker jag lätt att jag är värd.


Ovido - Quiz & Flashcards