Alla inlägg den 12 april 2008

Av Stina Arwidsson - 12 april 2008 21:53


Roger Pontar är med på Sing a long!

Jag är smygkär i Roger, han har ju allt!


Jag har ätit lax idag! Så mitt nyårslöfte håller fortfarande.


Av Stina Arwidsson - 12 april 2008 10:43


Inatt drömde jag att det kom en båt till Karlshamn.

ALLA sjömännen kom in på jobbet, dett blev helt kaos.

Ungefär som när alla djuren kommer springande på filmen Jumaji.

Så då kom det 4 andra killar som skulle mura upp byggnaden igen.

Men då gick strömmen och efter den kommit tillbaka gick brandlarmet.


Efter detta åkte jag Karlshamn runt på inlines med en vit handduk på huvudet.


Nån som kan tolka detta?

Av Stina Arwidsson - 12 april 2008 10:30


Jag har haft pappas bil över natt.

Han har en ny miljöbil, så nu funderar jag på att köra upp på torget och parkera.

Man har nämligen fri parkering med en sån bil.

Har dock ingenting att göra på stan.

Så det blir nog inget med det, får väl ut och raggarkör istället.

Det är mer min stil!

Ovido - Quiz & Flashcards