Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Besatt av klockan..

Av Stina Arwidsson - 19 april 2008 10:58


Jag kollar på klockan hela tiden.

Igår kollade jag på den och tänkte oj är klockan så mycket nu måste jag gå och lägga mig.

Sjukaste är när jag vaknar för då tänker jag också oj är klockan så mycket nu är det dags att gå upp.

Då ligger jag och räknar hur många timmar jag har sovit den natten.

Jag klockar hur lång tid det tar för mig att gå min "morgon" runda, vet hur lång tid det tar för mig att duscha, hur länge jag sminkar mig.

Vet exakt hur lång tid det tar att gå till jobbet.


Så. Hur mycket är klockan herr Lejon?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina Arwidsson - 3 november 2009 16:41

Jag har inte riktigt fått tummen ur och fixa till min dator... Jag ber er tusen gånger om ursäkt för mitt dåliga uppträdande, jag ska bättra mig! Ledig dag idag annars, ska göra vårrullar, jordnötsås och friterade bananer. Jippie!   Kanske ja...

Av Stina Arwidsson - 2 november 2009 22:08

  Stina har inte övergett er, eller drabbats av något allvarligare tillbud än virus på datorn. Japp, thats it, datorn har fått svinis. Som den pliktrogna bloggerska hon är har jag därför blivit skickad sändebud. Nu vet ni hur det ligger till....

Av Stina Arwidsson - 30 oktober 2009 17:02

att ni ville veta om jag lever. Det gör jag! Jag lever loppan. Modeshow igår med mingel och mat, trevligt värre.   Nu potatisgratäng och rödvinsmör! Fy fan vad bra! ...

Av Stina Arwidsson - 28 oktober 2009 14:42


Tur för er gubbar att ni inte var i storskogen idag. För då hade ni mött Fan  & Hans Moster!   ...

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2009 13:03


Hur mycket skrattar ni inte åt denna bilden då? Men seriöst, gillar ni mina nya brillor?   ...

Ovido - Quiz & Flashcards