Alla inlägg under april 2008

Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 15:41

Så här kul var det att kunna se med den man pratar med!

Bakisposen..

Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 12:52


Igår när jag kom hem från jobbet så bestämde jag mig för att kolla på Kustbevakarna från i Söndags.

Thank god for webtv.

Det var ett avsnitt med höjdpunkterna från alla säsonger och det sista Nisse säger är:

-Detta var det sista avsnittet, nu ses vi aldrig mer!

Ehh jag måste blivit väldigt chokad för jag kom på mig själv fälla en tår eller två för det..

Vilken mes jag är! Ligger och lippar klockan 02.00 över ett Tvprogram.



Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 00:18


Jag har inte kunnat se en sekund på DH.

Inte ett öga åt tvns håll. Suck!

Av Stina Arwidsson - 15 april 2008 10:40


Har natten varit bra?

Idag är dags för säsongspremiär för DH!

Jag jobbar kväll idag med men jag kanske kan smygkolla lite ändå.

Eller sätter jag upp en skylt på disken:

Stör ej Receptionisten.

Så kan jag hjälpa gästerna i reklampauserna.

Jag ska framföra denna briljanta idé till min chef i eftermiddag.


Funkar det inte så får jag ta och kolla på reprisen på söndag.

Jobbar dock kväll då också.

TiVo någon?

Av Stina Arwidsson - 14 april 2008 23:40


Par som har gemensam epost i stil med linda&david@hotmail. och när vi ändå håller på så är epost i stil med lindaälskarSINdavid och sånt trams också förbannat töntigt!


Människor som skriver is eller ännu värre iz på slutet på saker. Då tänker jag främst på kramiz puzziz och nattiz.

Spara mig sånt onödigt tjafs!!


När människor pratar bebis språk. Det är okej att ändra rösten till djur MÖJLIGEN men inte till sina medmänniskor!

Idag på jobbet så var den en som blev så glad för jag kom ihåg dennes rums nummer så personen i fråga skriker:

- Neeejj meeen guuuuuud! Vad duktigt du var nu.

Som om jag skulle vara en hund eller nått.

Jag har bara en förmåga att komma ihåg rums nummer, det är lite min grej det.


Att man säger jag ringer sen men aldrig ringer.

Jag tvingar ingen att ringa mig så därför känns det så onödigt att säga denna fras och sen inte ringa.

Eller när man träffar någon ut och det första personen säger är:

-Hej jag tänkte ringa dig men jag trodde du jobbade.

(éhh jaha vad ska man svara på det?)

Jo men nu gör jag inte det så förlåt dig att du inte ringde.



Av Stina Arwidsson - 14 april 2008 13:31


Tänder jag ett ljus för Engla och hennes familj.


Av Stina Arwidsson - 13 april 2008 23:18

Allting blir inte alltid riktigt så som man tänkt sig..

Saker och ting förändras, får nytt liv, ny form, ny färg.

Det betyder dock inte att så det blev var sämre än det man tänkt sig.

Det blir bäst som det blir kanske.


Jag funderar på att skaffa husdjur, på riktigt!

Det skulle nog passa in.

Av Stina Arwidsson - 13 april 2008 12:26


Vilken skillnad det är nu. Vädret ute var helt kanon.

Hoppas det håller i sig nu lite.

Var nån som sa förra veckan att det skulle komma snö igen.

Det vill jag inte ha!


Have a nice day lovers!

Ovido - Quiz & Flashcards