Alla inlägg under april 2008

Av Stina Arwidsson - 7 april 2008 15:43

mmm!

Har ni ätit räkmackorna på Bröjes i Tingsryd någon gång!?

Det var fanimej det bästa jag varit med om på bra länge!

Åt en tigermuffin också OCH mjukglass =)

Kaffet kostade 1.5:-

Jag ska lätt åka dit fler gånger!!

Jag ÄLSKAR Börjes!



Av Stina Arwidsson - 7 april 2008 11:41


Idag öppnar Hammarplast tältet i Tingsryd så vi ska på trip dit.

Jag mår dock inte så bra, åt innan jag gick och la mig igår.

Ville ine gå och lägga mig hungrig, men äta stekt ägg klockan 1.00 är nog inte så smart känner jag nu!

Lip lip.. 


Av Stina Arwidsson - 6 april 2008 11:47


Herregud! Igår var jag hemma i Asarum och åt hemmalagad pizza.

Var tvungen att ta av mig min ring när jag höll på med maten.

Till min fasa har jag upptäckt att min ring är kvar hos mamma & pappa!

Vilket innebär att nu måste jag gå till jobbet utan, detta känns inte okej!

Jag känner mig naken, det är ju min tur ring.


Kollar man ner på händerna nu ser jag naken ut!?


Av Stina Arwidsson - 5 april 2008 20:35


What to do what to do?

Har varit uppe innan tuppen idag, kanske jag skulle gå och lägga mig?

Jobbe helg innebär inte lika mycket energi.

Film kanske...?


Av Stina Arwidsson - 4 april 2008 23:20

Jag har pajat näsan!

Den gör så ont så jag nästan vill skrika 24/7.

Jag vet också att ifall jag hade gått till doktorn och fått piller så hade detta aldrig hänt.

Men jag giller helt enkelt inte att gå dit, så nu har jag varit förkyld i en evighet!!

Hoppas hoppas den är bättre imon.

Av Stina Arwidsson - 4 april 2008 00:34

Jaha mina vänner jag har varit och nattat på flaskan en gång till.

Men vem bryr sig om det?

Gör om gör rätt... ahh inte fan händer det något roligare för att jag är nykter.


Rock on !! Hv71 fuck yeah!

Av Stina Arwidsson - 2 april 2008 22:42


Jag är en sucker för Myggan. Jag älskar Myggan, men mesta av alla älskar jag KB.

Så nu när jag såg att de visar nya avsnitt idag sitter jag bänkad och skrattar.


Jobbresan till Lund blev inställd, kanske man ändå ska jobba imorgon.

Har en och annan grej att fixa till, kanske inte hinner i helgen?

Eller ska man vakna sent, dricka kaffe och bara vara..?

Svårt läge.

Av Stina Arwidsson - 2 april 2008 17:01

Åhh vad bra det går med min vitamånad


Ovido - Quiz & Flashcards