Alla inlägg under april 2008

Av Stina Arwidsson - 20 april 2008 03:08

Är bollen iväg sparkad så finns det bara en sak att göra,

Jaga den! Skit i om det är offside eller om domaren blåser!

Jaga Jaga Jaga!!!

Fattar du? Nää varför.. :P


Av Stina Arwidsson - 19 april 2008 10:58


Jag kollar på klockan hela tiden.

Igår kollade jag på den och tänkte oj är klockan så mycket nu måste jag gå och lägga mig.

Sjukaste är när jag vaknar för då tänker jag också oj är klockan så mycket nu är det dags att gå upp.

Då ligger jag och räknar hur många timmar jag har sovit den natten.

Jag klockar hur lång tid det tar för mig att gå min "morgon" runda, vet hur lång tid det tar för mig att duscha, hur länge jag sminkar mig.

Vet exakt hur lång tid det tar att gå till jobbet.


Så. Hur mycket är klockan herr Lejon?

Av Stina Arwidsson - 18 april 2008 22:37

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det innebär GULD!!

GULD!!! Fy Fan!

Av Stina Arwidsson - 18 april 2008 19:29


Jaha nu ska de gamle benen komma i form tills nästa Söndag.

Det ska göras volt och streck(!?) volt på Söndag.. Jaha hmmm..

Kommer detta att gå?

Jag ska tjuvträna innan träningen på Tisdag.

Nu blir det HV för hela slanten.


Av Stina Arwidsson - 17 april 2008 16:56


Inatt har jag legat och haft ångset för allt och ingenting.

Så när jag om till jobbet så började jag med att ringa på en ny lägenhet.

Nu får det fan hända något, nu är det nog med detta!


Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 23:23


Det slog till idag, har inte tänkt på det.

Ser man inte det så finns det ju inte, men idag såg jag det.

Mitt framför mig, hur kan man vara så blind då?


Idag gick det inte lika bra med music quiz på Harrys.

Kanske detta hade med colan och kaffet att göra.

Ingen öl för mig denna onsdag, nästa vecka tar vi nya tag.

Det var svårt som bara den idag... Satte 3 frågor som jag var helt 100 på.

Men inte mer.. Ska råplugga till nästa vecka.


Ska man sova nu kanske..? Börjar sju imon så det kanske är på tiden.


Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 18:01

Helt i min smak =)

Av Stina Arwidsson - 16 april 2008 16:06


Sitter hemma hos Sunget, Viggo har legat och sovit på mig halva dan.

Lisa pratar i telefon just nu så Viggo och jag fördriver tiden..

Dvs Viggo snarkar som en liten mini man och jag börjar få lite lätt kramp här och där.

Men det är han värd denna lilla mini man.

Har fått ett stort paket att hämta på Österport.

Hoppas det är min nya tandkräm! Ska bli försöks person för nån ny tandkräm.

Tycker personligen det passar mig perfekt! 

Ovido - Quiz & Flashcards